Strona Główna » Mitsubishi » Silnik Mitsubishi K2B, K2C » Wał korbowy Mitsubishi K2B, K2C

Mitsubishi K2B, K2C wał korbowy

Wał korbowy silnika Mitsubishi K2B, Mitsubishi K2C, który pracuje w mini traktorkach Mitsubishi, silnikach morskich oraz maszynach budowlanych.

Oprócz wałów korbowych do silnika Mitsubishi K2B sprzedajemy także inne części np.: pompy wody, termostaty, głowice, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.


Czy wiesz, że…

Wlot kanału, w którym powstaje podciśnienie do sterowania wyprzedzenia zapłonu, jest usytuowany bezpośrednio przed przepustnicą. Przy zamkniętej przepustnicy (bieg jałowy lub hamowanie) podciśnienie tam panujące jest równe atmosferycznemu, a wyprzedzenie zapłonu, sterowane tym podciśnieniem, równe zeru. Automatyczna regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu w zależności od obciążenia silnika nie jest stosowana, jeżeli zmiany składu mieszanki przy różnych obciążeniach nie są zbyt duże. Optymalny moment zapłonu jest ponadto zależny od gatunku paliwa (liczby oktanowej) oraz innych cech silnika. Zapłon mieszanki , zostaje zapoczątkowany przez wyładowanie iskrowe między elektrodami świecy zapłonowej. Powstawanie tego wyładowania jest uwarunkowane odpowiednio dużym napięciem, wytworzonym przez układ zapłonowy.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex