Uszczelka pod głowicę Casalini Mitsubishi
W ofercie uszczelka głowicy do wszystkich modeli silników pracujących w pojazdach Casalini. Są to zarówno silniki Lombardini, jak i Mitsubishi Diesel 635 cm³ - 538 cm³ (Mitsubishi 0635L – Mitsubishi 0538L).
Uszczelki i inne części do silników Mitsubishi Diesel – mikrosamochodów.
Silniki dwucylindrowe Mitsubishi Diesel pracują w samochodach Casalini.
LOMBARDINI - FOCS 505 cm ³ lub Lombardini 0, 505 L, 480 cm ³ lub Lombardini 0.
Oprócz uszczelki pod głowicę posiadamy również inne uszczelki, a także inne części zamienne do tego silnika.
Oferujemy również części do silnika takich Microcarów jak: Ligier, Grecav.
Czy wiesz że…
Opory tarcia wewnętrznego określa lepkość oleju (lepkość bezwzględna jest wyrażana w paskalo-sekundach. Lepkość olejów maleje ze wzrostem temperatury. Dlatego dla oceny przydatności oleju zasadnicze znaczenie ma zależność lepkości od temperatury. Zależność tę w praktyce charakteryzuje się bezwymiarowym wskaźnikiem lepkości (o wartości od 0 do 100). Im większy jest wskaźnik lepkości, tym mniej lepkość zależy od temperatury, tym lepszy jest olej. Oleje o dużej lepkości stosuje się do silnie obciążonych urządzeń pracujących w podwyższonej temperaturze i przy niewielkiej prędkości ruchu. Przy dużych prędkościach obrotowych znacznie łatwiej tworzy się tzw., klin smarny i można stosować smary o mniejszej lepkości. Smary z upływem czasu ulegają utlenianiu.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem