Cewka gaszenia Vetus M3.10
Cewka gaszenia silnika Vetus M3.10 z marynistycznych jednostek napędowych, np. łodzi, statków, jachtów.
W pełnym asortymencie cewka gaszenia silnika Vetus M3.10 oraz inne części marki Vetus.
Cewka gaszenia do pompy wtryskowej ma za zadanie gasić silnik pracujący w maszynach, poprzez odcinanie dostępu paliwa w pompie wtryskowej.
Skontaktuj się z nami - chętnie odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące cewki gaszenia Vetus M3.10 oraz innych części tej marki.
Podaj nam model maszyny oraz pełne dane z silnika.
Wszystkie części silników morskich Vetus, Perkins, Hyundai, Mitsubishi, Yanmar dostępne od ręki.
Czy wiesz, że…
W silniku z wtryskiem bezpośrednim zmniejszenie kąta wyprzedzenia wtrysku powoduje znaczne obniżenie ilości tlenku azotu i węglowodorów przy równoczesnym wzroście zawartości tlenku węgla w spalinach, pogorszeniu jednostkowego zużycia paliwa i zwiększeniu stopnia zadymienia. W silniku z komorą wirową zmiana początku wtrysku (tłoczenia) w mniejszym stopniu wpływa na stężenie tlenków azotu i węglowodorów w spalinach. Pod względem czystości spalin silniki z komorami dzielonymi znacznie przewyższają komory z wtryskiem bezpośrednim, zwłaszcza z punktu widzenia zawartości tlenków azotu w spalinach. Dlatego też obserwuje się nawrót do stosowania komór dzielonych z rozpylaczami czopikowymi.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem