Strona Główna » Vetus » Części Vetus M3.10

Części silnika Vetus M3.10

W ofercie części zamienne silnika morskiego Vetus M3.10, który znalazł zastosowanie w marynistycznych jednostkach napędowych, np. łodziach, jachtach, statkach.

Bardzo dobra jakość oraz wysoka moc to cechy charakterystyczne silników Vetus. Silniki te są niezwykle ekonomiczne, a także bardzo wydajne.

Oferujemy wszystkie części zamienne silnika morskiego Vetus M3.10.

W naszych propozycjach można znaleźć takie części, jak:

Części zamienne silnika morskiego Vetus M3.10

  •     cewka gaszenia
  •     głowica
  •     korbowód
  •     panewki
  •     pompa oleju
  •     pompa paliwa
  •     pompa wody
  •     świeca żarowa
  •     termostat
  •     tłoki
  •     pierścienie
  •     uszczelka głowicy
  •     uszczelniacz wału
  •     wał korbowy
  •     wtryskiwacze
  •     zawory głowicy
  •     zestaw uszczelek

Części zamienne do silnika Vetus M3.10 oraz innych modeli silników marki Vetus dostępne od ręki.

Oferujemy zarówno sprzedaż wysyłkową, jak i stacjonarną.

Silniki Vetus M3.10 znalazły zastosowanie zarówno w mniejszych jednostkach pływających, jak i tych większych.

 

Części zamienne silnika morskiego Vetus M3.10 z marynistycznych jednostek napędowych


Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat silników morskich Vetus, skontaktuj się z nami - chętnie opowiemy na wszystkie pytania.

Wszystkie części do silników morskich Vetus, Perkins, Hyundai, Mitsubishi oraz Yanmar dostępne od ręki.

 

Czy wiesz, że...

Uszczelnienia mogą być dwu zasadniczych rodzajów: stykowe i bezstykowe. Uszczelnienia stykowe działają na zasadzie docisku elementu uszczelniającego do czopa lub pierścienia osadzonego na czopie. Uszczelniające naciski na powierzchniach zetknięcia są wywoływane sprężystością elementu uszczelniającego (np. gumowego pierścienia). Istotną cechą tych uszczelnień jest tarcie i skutki zeń wynikające: rozgrzewanie się, strata energii i zużycie. Trapezowy przekrój rowka powoduje dociskanie pierścienia do czopa. Pierścień przed założeniem nasyca się na gorąco olejem cylindrowym natłuszczanym łojem. Pierścienie te przy wyższych prędkościach obwodowych czopa zapiekają się i tracą szczelność. Ze względu na łatwe nasycanie się kurzem wymagają okresowej wymiany. Języczek uszczelniający powinien być zwrócony przeciw kierunkowi wypływu medium. W przypadku konieczności uszczelniania w dwóch kierunkach należy użyć dwóch pierścieni lub podwójnego pierścienia o języczkach przeciwnie skierowanych. W zależności od rodzaju medium, z którym styka się pierścień i temperatury należy dobrać jego materiał. Języczek uszczelniający powinien być smarowany. Ostatnio coraz większego znaczenia nabierają uszczelnienia stykowe pierścieniowe - czołowe. W konstrukcji należy zwrócić uwagę na dobór materiałów pary ciernej i sposób smarowania. Uszczelnienie dobrze działa nawet w zanieczyszczonym otoczeniu.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex