Strona Główna » Vetus » Części Vetus M2.03 » Głowica Vetus M2.03

Głowica Vetus M2.03

Głowica silnika Vetus M2.03 z marynistycznych jednostek napędowych, np. statków, jachtów, łodzi.

Wszystkie części zamienne do silników Vetus M2.03, np. głowica, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe wszystkich wersji silników Vetus w pełnym asortymencie.

Oferujemy zarówno głowice gołe, jak i kompletne, uzbrojone z zaworami. Do głowic Vetus M2.03 mamy wszystkie rodzaje uszczelek i uszczelniaczy, niezbędne do złożenia silnika.

Głowica Vetus M2.03 dostępna od ręki.

Zadzwoń do nas – odpowiemy na wszystkie pytania.

Wszystkie części silników morskich Vetus, Perkins, Hyundai, Mitsubishi, Yanmar dostępne od ręki.

 

Czy wiesz, że…

Nadmierne grzanie się prostownika może być spowodowane wysoką temperaturą otoczenia lub zasłonięciem przepływu powietrza przez prostownik. Aby tego uniknąć prostownik powinien być ustawiony z dala od urządzeń grzejnych, a otwory wentylacyjne prostownika nie mogą być przysłaniane. Powodem grzania się prostownika może być też kurz, pył i wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia osiadające na elementach prostujących i utrudniające wymianę ciepła z otoczeniem. W tym przypadku wystarczy przedmuchanie zespołów prostownika. Silnikami elektrycznymi nazywamy urządzenia, w których energia elektryczna ulega zamianie na energię mechaniczną. W zależności od rodzaju zasilania (prąd stały lub zmienny) wyróżnia się silniki prądu stałego i silniki prądu zmiennego. W wózkach jezdniowych napędzanych stosuje się wyłącznie silniki prądu stałego - decydują o tym źródła prądu, jakimi są baterie ogniw i akumulatory. Schemat budowy silnika prądu stałego jest identyczny ze schematem budowy prądnicy, wytwarzającej prąd stały. Ramki przewodników osadzone są na wałku, a ich końce połączone są z komutatorem. Do komutatora doprowadza się prąd poprzez szczotki. Stałe pole magnetyczne oddziaływuje z polem magnetycznym wytwarzanym przez prąd w ramkach, rozmieszczonych równomiernie na obwodzie wałka, powodując jego obracanie się. Moment obrotowy wałka jest sumą momentów sił działających na ramki, przez które przepływa prąd. Wartość momentu obrotowego wzrasta w miarę zwiększania prądu płynącego w ramkach. Prędkość obrotowa wałka jest zależna od wartości natężenia pola magnetycznego wytwarzanego przez bieguny magnetyczne. Im większe natężenie pola magnetycznego, tym prędkość obrotowa jest mniejsza i odwrotnie.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex