Strona Główna » Vetus » Części Vetus M2.C5

Części silnika Vetus M2.C5

Oferujemy części zamienne silnika morskiego Vetus M2.C5, który pracuje w marynistycznych jednostkach napędowych, np. łodziach, jachtach, statkach.

Jednostki napędowe marki Vetus cechuje bardzo dobra jakość oraz wysoka moc, ponadto są niezwykle ekonomicznymi silnikami, a także bardzo wydajnymi.

Oferujemy wszystkie części zamienne silnika morskiego Vetus M2.C5.

W naszej ofercie dostępne takie części, jak: Części zamienne silnika morskiego Vetus M2.C5

  •     cewka gaszenia
  •     głowica
  •     korbowód
  •     panewki
  •     pompa oleju
  •     pompa paliwa
  •     pompa wody
  •     świeca żarowa
  •     termostat
  •     tłoki
  •     pierścienie
  •     uszczelka głowicy
  •     uszczelniacz wału
  •     wał korbowy
  •     wtryskiwacze
  •     zawory głowicy
  •     zestaw uszczelek

Części zamienne do silnika Vetus M2.C5 oraz innych modeli silników marki Vetus dostępne od ręki.

Zapraszamy do kontaktu - prowadzimy sprzedać wysyłkową oraz stacjonarną.

Silniki Vetus M2.C5 pracują zarówno w mniejszych jednostkach pływających, jak i tych większych.

 

Części zamienne silnika morskiego Vetus M2.C5 z marynistycznych jednostek napędowych



Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat silników morskich Vetus, zadzwoń lub napisz - chętnie opowiemy na wszystkie pytania.

Wszystkie części do silników morskich Vetus, Perkins, Hyundai, Mitsubishi oraz Yanmar dostępne od ręki.

 

Czy wiesz, że...

Najniekorzystniejszym przypadkiem ruchu i obciążenia jest: ruch oscylacyjny przy obciążeniu stałym co do kierunku i wartości. W zbliżonych warunkach pracuje łożysko sworznia tłokowego 2-suwowego silnika tłokowego o jednostronnym działaniu. W łożysku tym należy się liczyć głównie z tarciem mieszanym. Również i w tym przypadku, odpowiednie rozprowadzenie smaru po powierzchni nośnej panewki ma istotne znaczenie. W badaniach przeprowadzonych w MERL w W. Brytanii okazało się, że najkorzystniejszym jest układ rowków smarnych. Przy większych częstościach oscylacji w tak skonstruowanym łożysku powstawało tarcie płynne. Śrubowy rowek obwodowy i krótkie rowki wzdłużne na brzegach. Uzyskanie tarcia płynnego w tego typu łożyskach w każdych warunkach jest możliwe tylko na zasadzie hydrostatycznej. Następne zagadnienie, z którym konstruktor spotyka się, to dobór luzu łożyskowego. Wartość jego, wyliczona na podstawie hydrodynamicznej teorii smarowania, to wartość jaka powinna istnieć w łożysku w temperaturze pracy. Wskutek cieplnych odkształceń panewki, czopa i korpusu łożyska powstaje różnica między luzem montażowym na zimno i później ustalającym się luzem wymaganym w pracy łożyska. Luz montażowy wynikający z tolerancji wykonawczych części łożyska musi być odpowiednio skorygowany, aby w pracy powstawał luz wymagany.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.



copyright © Kumatex