Strona Główna » Iseki » Części Iseki E3AF1

Części zamienne Iseki E3AF1

W ofercie naszego sklepu części zamienne silnika Iseki E3AF1, które znalazły zastosowanie w maszynach budowlanych, koparkach, mini traktorkach, ciągnikach, kosiarkach do trawy, sprzęcie ogrodowym i rolniczym.

Posiadamy wszystkie części zamienne silnika Iseki E3AF1 z ciągników, koparek, mini traktorków, kosiarek do trawy, sprzętu ogrodowego i rolniczego oraz maszyn budowlanych.

Isuzu 3AF1 części Iseki E3AF1 części zamienne silnika z maszyn budowlanych.jpg

  • wtryskiwacze
  • głowice
  • uszczelki głowicy
  • panewki
  • korbowody
  • pompy paliwa
  • pompy oleju
  • pompy wody
  • uszczelki
  • uszczelniacze wału
  • cewki gaszenia
  • termostaty
  • zawory głowicy
  • pierścienie
  • tłoki
  • świece żarowe
  • wały korbowe

Części silnika Isuzu 3AF1, które wykorzystuje się w maszynach budowlanych, koparkach, sprzęcie ogrodowym, rolniczym, ciągnikach, kosiarkach do trawy oraz mini traktorkach - dostępne od ręki z naszego magazynu.

Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś wiecej na temat silnika Isuzu 3AF1, napisz do nas, a my chętnie udzielimy Ci odpowiedzi.

 

Iseki E3AF1 części zamienne silnika z maszyn budowlanych, rolniczych.jpg

 

Czy wiesz, że...

Przełącznik kierunkowskazów jest jednym z zespołów zblokowanego urzą­dzenia, w skład którego wchodzi również przełącznik świateł i wyłącznik wycieraczki. Przełącznik kierunkowskazów jest wyposażony w mechaniczne urządze­nie do automatycznego powrotu dźwigni przełącznika do położenia zero­wego, z chwilą powrotu kierownicy do jazdy na wprost. Przednie światła kierunku jazdy w samochodach Polski FIAT 126P i Za­stawa 1100P są wytwarzane w lampach pojedynczych, a w samochodach Polski FIAT 127P, 128P, 125P, 132P, Polonez w lampach zespolonych (wraz ze światłem pozycyjnym). Tylne światła kierunku jazdy we wszystkich samochodach są wytwarzane w lampach zespolonych (wraz ze światłem pozycyjnym i hamowania). Źródłem światła kierunku jazdy zarówno w lampach przednich, jak i tyl­nych są żarówki kuliste 12 V 21 W. W samochodach Polski FIAT i Polonez, z wyjątkiem 125P (MR-75), są stosowane również boczne lampy kierunkowskazów, umieszczone na przednich błotnikach. W samochodzie 126P lampa boczna z żarówką rurkową stanowi nierozbieralną całość i jest wciśnięta w gniazdo w błotniku. W celu jej wymontowania należy włożyć wkrętak w szczelinę uszczelki i podważyć lampę. W pozostałych samochodach oprawka na żarówkę rurkową 12 V 4 W jest mocowana od wewnętrznej strony wnęki koła przedniego. Lampka kon­trolna o barwie zielonej z żarówką 12 V 3 W z trzonkiem bagnetowym znajduje się w zestawie wskaźników z tym, że w samochodzie 125P jest żarówka rurkowa, a w samochodzie 126P żarówka z trzon­kiem szklanym o mocy 1,2 W. Dostęp do żarówki w samochodzie 125P jest możliwy po odkrę­ceniu dwóch wkrętów mocujących listwę z kloszami lampek kontrolnych.W samochodzie 126P żarówkę można wymienić od stromy bagażnika.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex