Strona Główna » Iseki » Części Iseki E3CD

Części zamienne Iseki E3CD

W naszym sklepie mamy wszystkie części zamienne silnika Iseki E3CD, które pracują w sprzęcie rolniczym, ogrodowym, mini traktorkach, ciągnikach oraz kosiarkach do trawy.

Części do silników Iseki E3CD z maszyn budowlanych, rolniczych, ogrodowych, mini traktorków, ciągników i kosiarek do trawy dostępne od ręki z naszego magazynu.

Iseki E3CDT, E3CD-G części Iseki E3CD części zamienne silnika z maszyn budowlanych

  • zawory głowicy
  • pierścienie
  • tłoki
  • uszczelki głowicy
  • głowice
  • panewki
  • świece żarowe
  • wały korbowe
  • wtryskiwacze
  • pompy wody
  • uszczelki
  • uszczelniacze wału
  • cewki gaszenia
  • korbowody
  • pompy oleju
  • pompy paliwa
  • termostaty

Części silnika Iseki E3CDT, Iseki E3CD-G występują w maszynach budowlanych, koparkach, mini traktorkach, ciągnikach, kosiarkach do trawy oraz w sprzęcie rolniczym i ogrodowym.

Jeśli masz jakieś pytania na temat silników Iseki E3CDT, Iseki E3CD-G skontaktuj się z nami - a my chętnie udzielimy Ci odpowiedzi.

 

Iseki E3CD części zamienne silnika z maszyn budowlanych, rolniczych.jpg

 

Czy wiesz, że...

Na wale wirnika jest wciśnięty rdzeń ze żłobkami, w których są umiesz­czone zezwoje uzwojenia. Początek i koniec zezwoju jest wlutowany do segmentów komutatora. Komutator jest zaprasowany na wale. Wał w przedniej części ma wielowypust, na który jest nasunięty zębnik ze sprzęgłem jednokierunkowym. Zespół ten może swobodnie przesuwać się wzdłuż wału. Stojan rozruszni­ka składa się z jarzma, do którego są zamocowane za pomocą wkrętów cztery nabiegunniki. Na każdym nabiegunniku jest zamontowana cewka. Cewki są połączone szeregowo. Jeden koniec obwodu cewek jest połączony ze szczotką, drugi z zaciskiem wyłącznika. Z jednej strony stojan jest zamknięty tarczą z łożyskiem ślizgowym. Na wewnętrznej stronie tarczy są umieszczone dwie szczotki w szczotkotrzymaczach. Prawidłowy docisk szczotek do komutatora zapewniają spiralne sprężyny. Jedna szczotka jest połączona z końcem obwodu wzbudzenia; druga z kor­pusem (masą) rozrusznika. W tarczy naprzeciw szczotek znajdują się otwory do kontroli. Otwory są osłonięte opaską, skręconą wkrętami. Z dru­giej strony stojana znajduje się głowica z łożyskiem ślizgowym. Głowi­ca służy również do mocowania rozrusznika w silniku. W głowicy jest zamontowana dźwignia łącząca zębnik z wieńcem koła zamachowego. Dźwignia ta służy również do uruchamiania przycisku wyłącznika roz­rusznika. Głowica, stojan oraz tarcza są skręcone dwiema śrubami. Podparty wspornikiem rozrusznik jest mocowany do silnika za pomocą dwóch śrub.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex